Gratis verzending
Hoge kwaliteit maatwerk uit Nederland
Binnen 5 werkdagen in huis
Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd Thuiswinkel Zakelijk gecertificeerd
HomeKlantenservice

Waar kunnen we je mee helpen?

Laat een bericht achter

Zit je iets dwars of heb je een vraag? Vul het formulier hieronder in en we helpen je! We reageren doorgaans binnen één werkdag.

Voornaam*
Vul je voornaam in
Achternaam*
Vul je voornaam in
Bedrijfsnaam
Telefoonnummer*
Vul uw telefoonnummer in
E-mailadres*
Vul uw e-mailadres in
Ordernummer
Vul een bericht in
Ga akkoord om te kunnen verzenden

Vraag maar raak!

We helpen je graag met al je vragen en met advies over jouw Mattador. Hieronder vind je informatie over verschillende onderwerpen en antwoorden op de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit? Bel, chat of mail met ons!

Onze service
00:32

Hulponderwerpen

Veelgestelde vragen

Wat is het verschil tussen een schoonloop- en een droogloopmat?

Kort door de bocht: Een schoonloopmat staat bekend als een vuilvreter en een droogloopmat als een vochtabsorber. Een droogloopmat wordt al snel geassocieerd met een katoenen mat. Kies je echter voor een Mattador, dan krijg je een mat die zowel vocht als vuil opneemt! En dat gemaakt van de meest hoogwaardige nylonvezels. Meer weten? Lees dan alles over het verschil tussen droog- en schoonloopmatten.

Hoe wordt mijn deurmat standaard afgewerkt?

Een deurmat op maat wordt standaard zonder randafwerking geleverd. Dit is bij een Mattador namelijk niet nodig! Omdat de vezel van de mat samengesmolten is met de achterzijde van de mat, gaat hij aan de randen niet rafelen zoals bijvoorbeeld een onafgewerkt tapijt.

Is er een Mattador met een randafwerking?

Een randafwerking is bij een Mattador deurmat niet nodig. Wil je ‘m toch graag rondom afgewerkt hebben met een rubberrand, neem dan contact met ons op! Dit is trouwens enkel mogelijk bij de Mattador Classic.

Wat is de levertijd van mijn nieuwe mat?

In principe leveren we je mat binnen 5 werkdagen. Hebben we meer tijd nodig om je bestelling klaar te maken dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Dit geldt voornamelijk voor matten met een randafwerking. De randen moeten namelijk goed drogen voordat we je mat kunnen versturen. Wij informeren je over het moment waarop we je mat gaan versturen!

Wat kan ik retourneren?

Maatwerkproducten kunnen niet retour, omdat dit gepersonaliseerde producten zijn. Als het gaat om een fout van onze kant, is dat natuurlijk wel mogelijk. Overige vragen over retournering behandelen we graag in overleg met je, we zoeken altijd naar een passende oplossing.

Kan ik proefstaaltjes aanvragen?

Jazeker! Als je je nog aan het oriënteren bent, kan het heel handig zijn onze matten met eigen ogen te zien. Vraag gratis* ons stalenkoffertje met de volledige mattencollectie aan en kijk hoe de mat op jouw vloer staat en het materiaal aanvoelt.

*Je betaalt eenmalig 4,95. De kosten van het stalenkoffertje krijg je terug in de vorm van een kortingscode.

Waar vind ik de kortingscode van mijn proefstaaltjes?

Na het verzenden van de proefstaaltjes ontvang je een e-mail met daarin de kortingscode. De kortingscode is het e-mailadres waarmee de proefstaaltjes zijn besteld.

Hoe werken de invoervelden voor lengte en breedte?

Als je voor de ruimte staat waar de mat moet komen te liggen is de afmeting van boven naar beneden de lengte van de mat. De afmeting van links naar rechts is de breedte.